Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Ať se Vám tam daří, je to dobrá škola.. budete na to jednou vzpomínat.:-)

8 0
možnosti

Každý začátek je těžký!:-))

Tak hodně štěstí!

6 0
možnosti
AR

Jít pracovat do anglie bez znalosti jazyka??? Tomu říkám přístup amatéra. To bylo možné tak po revoluci kdy se tu angličtina neučinila ale nyní??? Když je angličtina na každé základní škole???

2 14
možnosti
Foto

Ale to se pletete,já angličtinu studovala skoro deset let.Ono je neco jiného studovat jí a pak prijet do Anglie a používat ji.To víte,každy má jiny akcent a není zas tak lehké porozumet:)

35 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2380x
Jsem zdravotní sestra a nikdy jsem neměla příliš velké ambice. Vše, co jsem si kdysi vysnila, se mi splnilo – mám práci, která mne uživí, a kluka, který mne má rád. Takže když jsem se v pětadvaceti rozhodla nechat vše za sebou a odstěhovat se za prací do zahraničí, má rodina si ťukala na hlavu. Jenže já si uvědomila, že si nechci na stará kolena říkat, co vše jsem mohla zažít a kam se podívat a přes zábrany tak neučinit. A tak jsem vyrazila na mé první velké dobrodružství – Anglie. Ale po roce mi i tohle přestalo stačit a tak jsem začala pátrat po tom, jak bych mohla cestovat a zároveň si vydělávat. A tak jsem se stala letuškou a nyní cestuji po celém světě. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží, než zase něco vymyslím:)

www.iamanexplorer.com

Seznam rubrik