Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) Já Vám tu práci moc přeji, ale už ani nevím, jestli závidím... je to velká zátěž na organismus. Ale ve Vašem věku to snad nějakou dobu zvládnete, zkušenost a zážitky k nezaplacení! Pište. Ostrava je na Vás pyšná! R^

1 0
možnosti

To se moc dobře čte. Vybrala jste si tedy pěknou pracovní řeholi...Ale myslím, že jste pro tuto práci jak dělaná:-)))

Díky, a pište, prosím.

0 0
možnosti
Foto

Krásné počtení a docela dost Vám závidím. Btw, neberou tam téměř šedesátileté chlapy? Hned bych se přihlásil do konkurzu!

1 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2380x
Jsem zdravotní sestra a nikdy jsem neměla příliš velké ambice. Vše, co jsem si kdysi vysnila, se mi splnilo – mám práci, která mne uživí, a kluka, který mne má rád. Takže když jsem se v pětadvaceti rozhodla nechat vše za sebou a odstěhovat se za prací do zahraničí, má rodina si ťukala na hlavu. Jenže já si uvědomila, že si nechci na stará kolena říkat, co vše jsem mohla zažít a kam se podívat a přes zábrany tak neučinit. A tak jsem vyrazila na mé první velké dobrodružství – Anglie. Ale po roce mi i tohle přestalo stačit a tak jsem začala pátrat po tom, jak bych mohla cestovat a zároveň si vydělávat. A tak jsem se stala letuškou a nyní cestuji po celém světě. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží, než zase něco vymyslím:)

www.iamanexplorer.com

Seznam rubrik