Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

R^

Držím palec. Jen ke všem těm radám co se tu objevují přidám svou zkušenost s práce v Německu. Všechno mi šlo lépe a rychleji, když jsem zjistil, že musím jako Němec i myslet. Pomáhalo mi i to že když jsem musel něco počítat z hlavy tak jsem počítal i v hlavě německy ačkoliv to trvalo a pro jistotu jsem to počítal 2x. :-)

1 0
možnosti
Foto

Fandím lidem jako jste vy, ale co jste čekala za funkci ve zdravotnictví s malou jazykovou znalostí.

1 0
možnosti
TM

Ziji skoro 20 let v Nemecku a vim, cim si prochazite :-), ja to mela jednodussi neb jsem sla s manzelem, co mel dobrou praci....ale jak zde uz jini psali - je to pro vas velka skola a za par let na to budete vzpominat s usmevem - pokud muzu poradit: vydrzet !!! Nejtezsi je asi jazyk - ja zazila lidi, co prisli se statnicema z nemciny a nebyli schopni vypotit ze sebe 2 vety (zato umeli nazpamet zivotopis Goetheo:-))...i to se podda ;-)...tesim se na dalsi clanky a drzim vam palce!!!

0 0
možnosti
ŠM

a už děláte něco jiného než , že stojíte v pokoji a dozorujete seniory?

0 0
možnosti
Foto

Už jsem pokročila, za celou dvanáctihodinovou směnu se nezastavím ani na pět minut:D

0 0
možnosti
RM

hodne stesti a sil preji... at se dilo podari... drzim palce :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji všem, moc si cením Vašich názorů. Angličtinu jsem studovala asi deset let, přesto je těžké se zde uchytit a rozumět všemu. Snažím se sledovat filmy bez českých titulků a poslouchat audioknihy v anglickém znění. Jde to pomalu, ale je to lepší a lepší. Je to sice dost těžké, ale věřím, že jednou na to budu vzpomínat s úsměvem.

5 0
možnosti
TP

S Řekem a Španělem se nějak anglicky domluvím, s Angličanem ne (o Irovi ani nemluvím).

1 0
možnosti
LV

Jo jo. Taky jsme si to zazili. Zacatky jsou hodne tezke. Kdo si to neprozil na vlastni kuzi neuveri. Ale ted, po 3 letech v UK, nevim jestli se jeste nekdy vratime do CR. Postupem casu zjistuju ze mi CR chybi min a min. A co mi rozhodne nechybi jsou ti vecne nas rani lidi v Cesku! Pevne nervy preju!;-)

3 0
možnosti
RM

a kvuli tem nas... taky zvazuji, ze bych se vyparil :-)

0 0
možnosti
Foto

Držím palce, hodně zdaru. :-)

2 0
možnosti

Njn, poučení do života. Před cestou je potřeba se pořádně připravit. Když jsem tam byl já, banka HSBC byla pro cizince ideální volbou pro účet. Teď to už bude možná jiné, ale chce se to připravit.

Co se jazyka týče, budete mít problémy s Kubou. Budete kecat česky. Zkuste se na dva měsíce vidět co nejméně a snažit se kecat. Jsem mezi důchodci co mají houby co na práci, tak se s nimi snažte maximálně mluvit. Je jedno jestli budou kecat nesmysly, máte tím možnost se hodně rychle dostat na úroveň, kdy budete jakž takž rozumět. Dost lidí se v Anglii naučilo maximálně tak polsky

12 0
možnosti
MS

Nehledě k tomu, že si slečna možná nevybrala tu nejvhodnější dobu (sílící averze vůči pracovním silám ze středovýchodních zemí EU).

1 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2380x
Jsem zdravotní sestra a nikdy jsem neměla příliš velké ambice. Vše, co jsem si kdysi vysnila, se mi splnilo – mám práci, která mne uživí, a kluka, který mne má rád. Takže když jsem se v pětadvaceti rozhodla nechat vše za sebou a odstěhovat se za prací do zahraničí, má rodina si ťukala na hlavu. Jenže já si uvědomila, že si nechci na stará kolena říkat, co vše jsem mohla zažít a kam se podívat a přes zábrany tak neučinit. A tak jsem vyrazila na mé první velké dobrodružství – Anglie. Ale po roce mi i tohle přestalo stačit a tak jsem začala pátrat po tom, jak bych mohla cestovat a zároveň si vydělávat. A tak jsem se stala letuškou a nyní cestuji po celém světě. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží, než zase něco vymyslím:)

www.iamanexplorer.com

Seznam rubrik